pluggplugg



pluggplugg. ..borde jag skirva.
kl9 plingade A. på dörren, och frukost för min del. sen upp mot datorn och plugget. mellanmål kl 11 och lunch kl 13. mellan allt det där och till nu har vi suttit med våra pluggpapper och böcker. men hur mkt har det blivit gjort egentligen? hon ha rnog läst en del sidor, och jag har väl fått ner en ..5rader kasnke? haha.. suck.
FAST jag har faktiskt försökt få igång (OCH lyckats!!) få igång mitt internet! pepparpeppar! ;)

aja, första dan på lovet ju. I have som time..!
ny månad och grejer också. shit vad tiden forsar fram. helt otroligt. vet inte om det är bra eller dåligt, kanske som det mesta som är och händer - för med sig både ngt gott & ont. hur som haver, ..back to papprena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0