nono simhall inte.

vi kan börja med; enheten igår - gick bra. han var nöjd. brabra. nu går vi vidare! på samma spår ofc.

åkte till simhallen med A. imorse. men icke sa nicke, stängt. vafasen, inget bad. när jag kom hem fick jag ett ryck och sädade hela rummet, damsög och skurade golv. ojch. fast det mesta ligger på min säng, hehe.. utgång ikväll! yippe yeah mother****er. skojja bara, inte okej uttryck!

laddaladdaladda. pappa fick springa in på systemet åt mig, hihi. om 1v slipper han det, minsann! och idag när jag städade skulle jag springa ner med alla tomburkar/flaskor etc, som legat gömt. det mesta är nog kvar sen nyårsafton. & inte förrän mammas skuggor tittade fram bakom hörnet kom jag på att hon inte har en aning om att det var folk här på nyår... ousch. spännande ansiktsuttryck på mig när jag skulle förklara de 4 fulla kassarna.

ingen simning här inte, nono. bättre lycka nästa gång! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0