frankrike nästa!

yeahj! frankrike nästa. packar för fulla muggar !
alperna here we come !
bara skidorna kommer med. kan vi hålla tummarna mån tro?

taggataggatagga, är jag redan hispig? jag vet inte riktigt vad som väntar, eller vad jag kan förvänta mig. men det är bra. spänning är bra. annars blir jag uttråkad, ehe. 
äh jag får skriva mer sen. var precis ute och mina läppar är förfrusna, verkar mina händer & hjärna ochså vara. för jag ahr ingen som helst aning om vad jag skriver. 

 

fjällen i mars förra året.


jag avr 17 & fick inte dricka sprit. livet var hårt.


kanske vi borde låtit bli just then and there?
aldrig ramlat & slagit mig så ofta och mycket i en skidbacke som den veckan, någonsin.

Å andra sidan har jag nog aldrig haft så kul i en skidbacke förr <3


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah during skii kommer alltid göra allt roligare :p men gjorde det ont kan du inte ha druckigt tillräckligt ;) <3<3<3

2010-01-30 @ 13:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0