sovsällskap al lá dålig fotograf

åh, igårkväll fick jag höra mer ja-må-hon-leva sång, det var så fint såå!
grattis i efterskott till mig! :D och sen vart det supersvårt spel, men det var kul!
människorna runt bordet är bra!

sen blev det film-marathon...okej 2filmer kasnke inte gör sig förtjänt av en placering i folden "film-marathon" men det kändes så, minsann!
sen fick jag min gamla nya(?) sovkompis,.
bara för att min ordinarie är och flänger runt i frankrike -.- (fy dig älskling!)


sovasovasova! =D



JUSTEJA! dagens CHOCK!
mamma beställde en sådan här till mig igår!.

det var nog bland det sista jag trodde skulle inträffa i detta liv i denna värld!


Kommentarer
Postat av: M.

SV: haha ja, stackars carro blir langare ;D

2010-01-04 @ 15:44:47
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0