onsdaaaag!

1h lektion a la skola idag. men oj vad mina 2 hjärnceller fick jobba på den mattetimmen.
pappa hämtade upp mig för att serva bilen, väldans roligt. ;) han ville ha mig som sällskap i mataffären, hans troligen absolut mest hatade aktivitet. så det där jämnade ut sig ganska snabbt. humorn kom på topp också när ena kassen gick sönder 1m från bilen och kasse nr2 inte heller visade sig hålla måttet när 1m innan husdörren. haha!

så jag krävde nytt sällskap vid inköpet av bebismat. haha det är svårare än man anar det!
morden i midsommer står nu på tur!
crap, det har ju börjat.. happhapp .

jag kan dubblera mig hur mkt som helst, I still doesn't complete myself ;)

< -------- 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0