flubb!

är det ngt jag är dålig på, rentav usel, så är det att sova. däremot ngt jag är riktigt duktig på, är att sova fel tid, fel plats under fel tillfälle. like today.
väckarklockan ringde, men jag vaknade inte. det som väckte mig var mamma som kom in i mitt rum och sa att F. stod i hallen, kl 10 på morgonen. haha swooosch in i badrummet & ut igen, då satt ett välbekant ansikte på min säng. haha förlåt! :P men det var ett fint besök med roliga timmar av en kär gammal vän. sånt gilalr vi! :D <3



sen vare fika med två stycken snurrisar som gick skilda vägar efter en språkresa och idag träffades för första gången sen högstadiet. och det är typ 4år sen..

sist men absolut inte minst, promenad med love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0