Don Juan

igår såg vi "don juan", det satte igång hjärncellerna, idag fick man tänka. det var fin, den fick mig att tänka på verkligheten. "om det gör henne lycklig, varför ska man då ta det ifrån henne?".
han var medveten om verkligheten, världen, situationen, vad som hände och inte hände. men han tyckte att den syn de runt omkring såg verkligheten och världen med var trång och tunnelformad. han hade sin egna värld som var verklig för honom.
den ville dem ta ifrån honom.

varför är det så egentligen?

från filmen [klicka];

Kommentarer
Postat av: Amalia

Joo, jag brukar aldrig tänka på vad jag äter direkt. förutom att jag inte vill vara för hungrig någon gång...

2010-01-17 @ 21:59:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0