Att välja olika stigar innebär inte att gå skilda vägar.


du vet att du inte är ensam.
-           Jag har också sökt svar som inte går att finna, bränt broar jag borde gått över, velat och sagt fel saker, skrattat åt livet, undrat vartfan jag ska ta vägen, frågat vad som är värt mödan och vad jag bör hoppa över, fattat fel beslut och sprungit genom taggar. Först vet man inte vad man vill, sen vet man inte hur, var & varför. Sen står man still, sen hoppar man rakt ut. Till ngt nytt och okänt – man vet inte vart man är, vad man gör. Du är inte den enda att vela och tänka, slå knut på sig själv. Du är inte ensam om att vilja mer än det man redan har, se det man inte sett.

jag vill vara arg, du skrämde mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0