volt med bilen

idag voltade en bil. inte vilken bil som helst. den vi åkte i igår. jag och hon, pappas fru/min "låtsasmamma"
fyfan. jag är helt ställd. änglavakt på henne. hon klarade sig, utan skador. hur sjukt är inte det?? det kunde ju ha gått hur fasen som helst!!
tror hon körde upp lite på kanten, så swosch måste väl den tunga snön fått grepp om hjulet/bilen och PABAM voltade hon, landade på taket. hängde upp&ner i säkerhetsbältet, lyckades knäppa sig loss och krypa ut genom ett av de krossade fönstrena. ringde pappa, "jag har voltat med bilen" herregud.

farlit att köra bil. TACK OCH LOV att hon klarade sig så bra som hon gjorde!

Kommentarer
Postat av: cecilia - Miliams mamma

tack för din kommentar. tack verkligen.

och vilken tur säger jag bara, att det gick bra, trots volten.

2010-02-19 @ 16:14:55
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0