todaysis!

haha himla ungar alltså. möter ett gäng på vägen till skolan och får en fråga av en knatte.
ungen; hej! vill du ha snöbollar på dig? (varav hon håller i en)
jag; hejdu! nejtack, jag klarar mig!"
vi går förbi varandra och..
SPLOSCH!
suck.

haha förra veckan var jag på bio med pappas fru. då lottade dem ut gratisbiljetter till en stand-up comedy grej! och tro det eller ej, men vi fick dem!
biljetterna gällde idag 25/2 kl19.00. dag och tid hade jag tittat ut ordentligt. och A. blev den jag tog med mig. vid 18-snåret började vi vanka iväg mot en buss, som vi tänkte hoppa på en 20min senare. väl vid bussholmplatsen (perfekt i tid!) säger A. att hon läst om en stand-up grej idag, men på drottninggatan. gulp!
(vi var påväg till vällingby)
tar upp biljetterna för säkerhetsskull. och vart är det om inte, ja självklart, på drottninggatan. haha tabbe. bara att vända hem igen, hopp på bussen åt motsatt håll.

haha så kul fick vi denna kväll!
aja det tar vi igen på lördag, hiih :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0