Tignes, frankrike 2010

jahapps, då var man hemkommen från frankrike. home sweet home.
eller nä, gäller inte denna gång. ville inte åka hem, egentligen. MEN, veckan har varit super med massa trevliga & glada prickar, sol, skidor, snö, bräda, party, etc etc. men bäst av allt; älskling.
jaa, äntligen fick man träffa den mannen, på tiden vill jag lova.
dock vare nog en av de värsta känslorna jag upplevt idag på flygplatsen. fy satan i gatan, inte roligt. och nu äre tomt, jättetomt. okej min säng är fylld av grisar, men iaf, jag saknar redan min finaste gris. åh.

hur som haver, bästa veckan på länge! stackars A dock, som hade lite otur med armen där .. :(    tack för denna vecka, wiihoooah. roligt ! 

fint va?

min kropp är spaghetti, kokt spaghetti. och flertalet blåmärken syns och känns. men det äre sååå värt kan jag säga!!
frågan är bara, egentligen, hur jag tar hand om mitt liv?
löser sig verkligen allt allt allt. ?
jag kan nog svaret, och jag måste fan ta tag i det här nu och fixa det. inte okej längre. inte okej.


Kommentarer
Postat av: Amadeus

heeeeej din rackare! =)) jättehärliga bilder du har lagt upp på fejan, hahaha ja ser ut som en mördare på allihopa men ja gillarom! =)) glöm inte att rita min fågel ;))

<3<3<3<3<3

2010-02-07 @ 18:38:12
URL: http://cityslicker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0