pride kom tidigt iår?

här har man suttit och väntat i dryga 2v efter en piercing. imorse fick jag mail från mamma som tagit kort på en postårder, eller ja att jag hade ett paket att hämta ut på posten. JIPPI, sa jag, sprang och hämtade lappen och vidare till posten. well, this is what I got.




haha iofs fin, även om det är ett tag kvar till pride. men vad hände med min piercing? :P

för i övrig passade pappa & jag på att handla "lite" mat inför veckan. nästan 900;- äter jag det här lär jag ju få tatuera mig inom kort! wihhi!
nejmen kylskåpet är fullt och imrogn börjar alvaret. jag kmr vara ett omkringgående pissurt nervvrak denna fina sportlovsvecka.

watch out' !

Kommentarer
Postat av: Sara

åh, gillar ringen!

2010-02-27 @ 22:55:24
URL: http://saratails.blogg.se/
Postat av: Amadeus

Fan va bra! =)) glöm inte att ta me mig, haha behöver min svala nu! =)) btw har precis kört mitt tredje pass -40minutarn... mina ben är spagetti! =))

<3

2010-03-01 @ 22:47:20
URL: http://cityslicker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0