OS at night

huset är dött och klockorna är inställda på 01.30 & 06.00.
då kör hockeýn igång. fy. OS för all del, men hockey?! nej ush, där drar jag gränsen för intressanta sporter (att titta på). så hit med öronplopparna så jag slipper höra, ! (& vakna?)
jag kollar MTV istället, det är grejer det - TikTok nu, cool tjej !

nästa vecka är det sportlov för min del. pappa ska hjälpa mig då, med maten. 6mål om dagen, uuurrrk. så nu har vi (jag) suttit och försökt utforma ett schema. nu drare igång, laddar. självklart är jag taggad, men det är tungt. men det blir bra.

nej MTV kallar! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mår du nu förtiden?

KRAM!!!!!

2010-02-25 @ 06:13:54
Postat av: deds

SV; anonym(?) ;D

jag mår bättre now a days, tack! :D

hur mår du själver? <3

2010-02-25 @ 11:32:21
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0