krasch!

alltså, jag förstår inte vad det är för fel på mig. eller snarare vad det är som går fel mellan mig och elektronik.
ALLA mobiler jag har och har haft går sönder inom loppet av några månader (om ens det). 3datorer har jag lyckats försummat och nu även den jag fick för 2månader sen. tänkte låna pappas, och vad händer? jo den blir snigel och internet dör. och vägrar återuppstå. 3mikrovågsungnar har totalkolapsat just när jag använt dem och i förrgår skulle jag kolla på tv, vad händer. inte så mkt, den är och förblir helt svart. igår försökte vi laga skräpet. lyckades. sen på kvällen sätter jag mig framför den och vad händer - svart!
u-n-b-e-l-i-v-e-b-l-e-!
och jag blir så trött på det!! GGRRRrrr..!!
det enda bra detta för med sig är att jag iaf lär mig mer och mer om mobiler. (ja för de intresserar mig mer än en himla microvågsugn).

 why oh why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0