fyllo i Val d'Isere

det är svårt det här med att "hålla igång" två bloggar samtidigt. även om dem inte riktigt har samma röda tråd (har jag ens ngn röd tråd på den här?) jag lixom skriver musten ur mig på den ena, haha.
vill gärna kopiera inlägget och ta bort/lägga till lite och klistra in i nästa, men det verkar typiskt tråkigt.

haha juste. fick ett telefonsamtal från G inatt. han började med ett sms om att han var insnöad i Val d'Isere.
ojdå tänkte jag.
sen fick jag ett till i stil med "puss på dig älskling, nu är jag full igen!"
men jaha. ja för nu gåre säkert mkt lättare att ta sig ifrån en insnöning tillbaka till en annan skidort!
sen kom tlfn samtalet.

HAHAHAHHAHA. alltså ja vad ska man säga. ska försöka sammanfatta det lite kort en enda beskrivande;
han var full.

haha åh, det gjorde min natt. älskling!

nej nu blire nog till att gå ut i solen och köpa honung. den har liksom ngn konstig tendens att ta slut i det huset jag befinner mig i, :O

ciao!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra dag! =) sov gott:) natti

2010-02-24 @ 22:57:19
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0