dagens lektion!

hemkommen från skolan! pew. det är inte en självklarhet varken att komma fram eller hem those days. men jag lyckades tillslut! men bussen körde lite fel, haha. typiskt.

1st dubbellektion i plugget - check. sen fick vi gå hem. de andra 2 var inställda för att det inte var några elever på skola. typ. fast som den duktiga elev man nu en gång är, pallrade jag mig dit!

läraren var dock inte närvarande, men kom in lite då och då, för att se att vi jobbade. mycket flitit knapprande på datornerna från de allra flesta. så nu är facebook uppdaterat från alla håll. andra gången gick han ut med ett fynd under armen - en SLITZ-tidning. han sa till killarna att han inte ville att dem skulle springa på toaletten hela tiden. så gick han ut från klassrumet. stack in huvudet igen och sa "bara så ni vet så kåtar inte det här upp mig!"
så gick han igen, inte kom han tillbaka på ett tag heller.



jag får en känsla av att våra lektioner inte ser ut som majoritetens..

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

JAA visst hade vi lika namn x) reagera oxå på det! thihi



Japp, friskheten väntar på oss.. men vägen är lång och krokig men det är så JÄVLA värt det sen ;P

Hur är det annars? kram

2010-02-23 @ 18:33:26
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0