vill inte.

congratz till felixen som firade sin andra födelsedag här på jorden, idag!
självklart var jag & G där och firade plutten! ihii! värsta bilen fick han, polisbil!
efter det vare att plocka upp en förvirrad sak utanför kungsängens tunnelbanestation, och fortsätta till skogen, varav endholmplats vid berget. jättejättejätteKUL äre att klättra! TJO! =D

så.. det har ju varit en bra dag. utom att jag sitter och bråkar med mina icke snälla känslor nu. denna förbaskade ångest! shu.
men ändå. varför ahr jag kännt mig så ..konstig..? nere, arg, sur. gosh. fördjävlig människa. idag. förlåt.
eller vet jag varför? det gör jag va.. eller?
vad är det jag inte kan säga, eller är det verkligen det som är..problemet?
 säga. prata.
det som jag i vanliga fall brukar vara så lätt. öppna käften. 
jag orkar inte. vad är det jag inte orkar? denna ständiga orkeslösheten och viljan som på nytt sviker.
jag orkar inte. tynga.
jag vill vara glad, göra andra glada, sprida glädje.. men hur ska jag om jag itne ens hittar min egen, i ngt jag tycker är kul?
jag vill jag vill jag vill.

orkar inte dra ner andra i min skit längre. vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0