sövis

med rumpan på golvet, datorn i knät och filten runt kroppen.
sitter jag här och tänker på vårat ständiga dilemma mellan volym nr. 1 & 2.
1 - för lågt, 2 - för högt.
sänkte från 2 till 1 nyss, i samband med att jag släckte stora lampan helt, drog igen dörren.
så trots att det är mörkt tittar jag ut i rummet, för jag vet, att rakt framför mig,
har jag den finaste utsikten. älskling.
lyssnar på dina lätta men ändå djupa andetag som blandas med det dova ljudet från radion.
[även om det är mest ditt flås jag hör, hehe]
vågar inte gå upp och dra ner rullgardinen eller stoppa om dig bättre.
är rädd att du vaknar och du behöver ju sova,.. uppenbarligen.
lilla sötis. min, fina. åh.

kommer sitta här hela natten. bara titta på dig.
min fina.

sömntuta.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0