NU ELLER ALDRIG!

nu är det nog. nu fan är det nog.
anorexihelvete, lyssna här! --> det är inte en levande själ som tkr om dig mer eller mindre beroende om du är tjock, smal eller normal. vad är det för jävla normer du har? vet du inte vad NORMAL är?!
okej såhär, normal finns det ingen bild på, men välbefinnande, välbehag and so on.. hur du mår! mår du bra nu? ja kasnke du ditt jävla as, men jag? tänker du på mig, vet du hur jag mår?!
ett NORMALT jävla beteende, ska det vara så svårt!? varför krångla med ngt som är så simpelt? ät, ät allt, ät tills su är mätt, ät lite till om du tkr om det. vet du inte vad smaker är?! hur kan du inte tka det är gott, hur kan du inte se det goda i att äta. hur kan inte tanken på att få må bra, känna dig stark, ut och springa ALLT, hur kan inte tanken PÅ ETT RIKTIGT LIV kunna köra äöver den jävla ångesten??
hur kan det vara så dubbelt? hur vet jag vilken del jag ska slå på? vart är det jävla monstret och vem är jag?
vem är jag!?
det här är fan inte jag!! vad hände med ditt liv, denise? vart tog det vägen?
dedde dedde dedde, du ÄLSKADE ditt liv! det var denise som hatade sitt. så varför är det bara denise kvar, som sitter här och saknar sitt gamla... skal? var det bara ett skal, en skepnad. skitsamma det var ett lyckligt sådant. eller?
ja, men det var det där jävla innerskiten som låg och knagde, kved och GOSH.
SLUTA FÖRSTÖRA DITT LIV D-E-N-I-S-E !!
yepp denise denise denise!
du hatar att höra det, jag vet.
men du har suddat bort henne, dedde.
den du var.
anorexin tog allt du hade, tog ditt liv. det var bara det sista andetaget och begravningen som saknades.
resten var done. du var död. jag var död. jag låg där och såg flimmret framför ögonen, blodets trögflytande skepnat, pulsens nästan obefintliga tempo, och hjärtat. du såg stopp-skylten, men blundade.
du blev nedknuffad, JAG blev nedknuffad i hålet som skulle bli min grav, men JAG hoppade upp strax innan jorden lades på. skyfflades över jag stängde den ut(?)vägen. jag ville ju inte dit, så jag gick itne dit. nej.
jag fick en ny chans. OCH VART FAN GJORDE DU MED DEN?!

nu du, nu ska du fan itne sitta där mer, eller ligga på golvet för den delen. du SKA TA TAG I DITT LIV!!
fan, en gång för alla nu. NU ELLER ALDRIG D... !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0