make a move.

sitter med kylklamp mot halsen. det hände igen.
igen!!
förvånad, varför låter det som att jag blir överraskad?
"men herregud, det hände EN GÅNG TILL" :O
vad är oddsen?
jo ganska stora. tyvärr.
jag vill ju inte. ush.
försöker hålla mig borta, det går ett tag.
sen smach, orken försvinner.
fattar inte what to do. alvarligt. sick.

kallelse, måndag. ush.
jag vill ju.. inte egentligen. men jag har ju gått med på det.
det blir nog bra. måste gå in positivt.
jag vill ju bli bra och då måste jag make a move.
vilket jag gör nu..

fan vad jag hatar det här.
inte att jag behöver ligga här. nej.
men att jag måste säga att jag gör det.
det gillar jag inte.
jag kan ligga där i min ensamhet.
men sen när jag måste förklara. då blir det svårt.
säga som det är, vilket jag gör.
jag ska inte sluta vara ärlig.
för då stänger jag av, skärmar in.
då är kampen förlorad, kasnke.
och bara för att jag säger att jag itne bryr mig om jag ligger där,
betyder det inte att jag inte vill bli frisk. för det vill jag.
jag vill vill vill. självklart. vem vill vara sjuk? ingen.
inte ens jag.
men det är en del av mig som fortfarande inte förmår sig,
..att släppa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0