enheten.

enheten idag.
dagvård, jag vill inte.
dem kmr ta mig om det fortsätter det här.
dygnsvård kan det bli, igen. hell no.
jag orkar inte.
öppenvård blir det. en sista chans får jag. tack.
sympati från pappas håll i form av ny telefon.
nejmen, jag kraschar ju mina. men en ny fick jag iaf! :D
men men, hur som haver. kallad till öppenvården om några(!!) veckor..
hon, överläkaren, fixar en plats till mig på dagvården "utifall att".
jäkla tjat.
tänker inte.
har ju tagit ett steg nu, snurplat till kragen,
JAG bad ju om mer vård. öppenvård.
det kommer det bli, nöjd?
jadå.
fast pappa är uppskrämd, och jag orkeslös.
men jag ska. yepp yepp.
kan inte svika alla nu.. en gång till.


kväll nu. får ångest av att ligga still, ändå är det de enda jag orkar,.
och jag gillar det, egentligen. mys <3
men tankarna får utrymme och ångesten tar över.., i form av ren panik.
panik. panik panik panik. står inte ut..
blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0