dag och gårdag.

yeppyepp. in daaah schoool.
restdag idag, så planerna var att stanna hemma i sängen. inte gå upp.
jo, men inte till skolan i varje fall. bara slappa runt, kasnke städa lite.
men iiiicke.
här är jag i skolan, gjorde misstaget och frågade läraren igår, om jag skulle vara här.
"vi har diskuterat dig, och ja.. du måste nog komma. vetu vad du ska göra? neps. men 9-15 i will be here.

igår,
alla är lika förvånade, varje gång.
tistnad, sen..
"hur orkade du?"
känns som att jag lyckats med ngt ingen trodde var möjligt, då känns det bra. "ha, jag kunde göra ngt som ingen trodde var möjligt". ända tills jag inser att det varken var en positiv handling, ingen stödjer det med glädje OCH det blev mitt fall. i slutänden var det just det jag INTE gjorde. orkade inte. suck.
inte ens jag kunde, som om jag skulle vara speciell. nepps.

datum börjar närma sig. som påminner som last year. mindre trevliga minnen kommer på besök. någon som petar med fingret i min mage, påminner mig om det som var, det jag hade. det som inte längre finns i mina händer. det jag förlorade och aldrig kommer få tillbaka.
jag vill ju inte tillbaka till det som var, men kasnke det jag hade. dubbelmoral. det som jag hatar så mkt. visar jag själv om och om igen.


jag älskar dig. jag älskar dig.
jag vill inte tynga er.
förlåt.
you're all I need. you are my everything.

GA

                                                                                              <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0