come on!!

vad är det här,
vad väntar jag på?
ett nytt fall.
yes box, för nu står jag där igen,
på botten.
kasnke inte längst längst ned,
men fan så nära.
hej djävul, kul att ses igen.
VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ SABLA SVÅRT?!
jag är inte den jag var,
jag är inte den jag vill vara,
jag är inte den jag borde vara.
men är rädd.
aktar mig för en förändring.
tappa kontrollen, igen.
[som föriövrigt redan är tappad]
har det någonsin funnits?
frågar jag mig själv.
jag måste skärpa mig,
jag vill ju det. eller?
jag måste ta mig i kragen,
och det är hårt.
nej D, inte strypa.
jag finner inga ord,
och min styrka är bortblåst.

men jag ska ju, det lovade jag ju.
jag ska bli frisk. skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0