+/- 0

jag borde vara överlycklig, borde känna mig stark.
starkare än på länge.
dagar, 3fria dagar. inte en enda golvning.
inga spyor, inga kalla hårda golv..
vart är stoltheten? nyfunna styrka?
inte här, inte i mig.
varför känner jag ..
som att jag tappat nyckeln till mitt enda hem?
kontrollen, är den borta?
har jag tappat den.. borta.
har jag blivit svag?
och vart är mina straff?
jag borde inte få gå här, ostraffad.
straff ska du ha, straff ska jag ha.
jag borde..

fan mina tankar är sjuka.
jag vill inte vara sjuk .. i huvudet.
operera bort mig.

--------------------------------------------------  + -

vart är mitt straff? ..
när kommer det.
STRAFFA.

fan sluta.

ständigt krig. huvudet är en salig röra. salig jävla mess.
peace
                                                                                                                   snälla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0