fjällfjäll

uppe in tha snooowwwiga landet!
resan gick ju bra, var framme runt typ 02.10 :)
packa upp lite halvt, sen sova!
ringring, uppupp 7 7 !!
haha det blev iaf 07.40...
killarna har precis gått utanför dörren,
cykling på G tror jag mig veta.
jag vaktar the freeezzziiiing house!
men en dator med internet!! :O:O är medtagen!
iiih, perfekt!
har med mig massa tjocka historiaböcker,
undra hur mkt av det som kmr vara gjort.. ;)
tv, dator (proppad med film), internet, tlfn, te, HONUNG(!!!), skön bok,
spruttlande brasa, täcke, kläder, tofflor.
mums!
kan man ha det bättre? =)
snö och grejer också!

Kommentarer
Postat av: Fru

Låter absolut supermysigt kära du, hör av dig när du kommer hem så ska vi ses så fort det bara går :) Puss, ha det toppenbra!

2009-10-04 @ 11:14:57
Postat av: deds

fruuuuuuuu !! :D

Ja supperbra hare varit! Nu är jag hemma och klart vi ska ses nu, snabbt snabbt! TACK DETSAMMA PUUUSS

2009-10-04 @ 23:02:49
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0