when I was strong.

jag tror jag tänker lite för mycket ibland.,ofta ..alltid.
slår knut på mig själv, mina tankar. trasslar och krånglar till allt.

och det här med maten, vad är det för påhitt?
snacka om att försvåra det hela, enormt.
nej så kan vi inte hålla på,. jag är snart 19.
ganska gammal och borde vara lite klokare än såhär.
ja, så det får vi sluta med.

lite skärpning tror jag allt det är dags för.
såhär klen och svag brukade jag aldrig va.

när saker och ting var så jävla svårt och tungt. när varje dag var rena mardrömen.
och jag dagligen stod upp för sådant som folk inte trodde skedde.
men..
då jag log, levde och skrattade.
när jag inte tillät något påverka eller bryta ner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0