turbulent natt, yack.

oj, minst sagt turbulent natt. inte en blund fick man, wee, tack john blund.
satte mig och kollade MTV, haha det är bra det. älskar att kolla in musikvideorna, under förusättningarna att låtarna är bra vill säga.. men gogo mtv! nightsaver!

höll på att förmultna och mögla fast i soffan, så.. 04.50 smög jag, via bakvägen, ut i den för en gångs skull tysta staden.
haha wtf liksom, är snart 19 och smyger ut mitt i natten genom bakdörren. hah kände mig som några år ynge igen.
natten var fin, inte så himla kall och kylig sm jag trodde. inte 30+, men helt okej, jag frös inte så mycket. väl tillbaka hade dörren slagit igen, oups. trodde jag skulle få stå där hela natten, men tack&lov för nätterna då man var 15-17år, som gjorde att jag nu lyckades lirka upp den nedra dörren. ehe.
tyst som musen förflyttade jag mig tillbaka till soffan, för att invänta mamma som släpat sig upp för sängen för att så småningom ta sig till jobbet.

ohoj vad skäll jag fick. fast det var över att jag inte sover. ehe. stelnade lite för ett ögonblick där.
inte nog med det, nejdå. sen på morgonen vände sig magen ut och in, upp och ner och tryckte ut dess innehåll. fan vad ont det gjorde, aldrig mer. ska sätta lås på mina tarmar och min strupe. blä.

...inte gick det att sjukanmäla sig heller.. haha. suck


Kommentarer
Postat av: Lisa

nämen.<(

2009-11-17 @ 15:11:49
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0