sleepless night. funfun

en värdelös natt. lägger mig strax innan 22, men icke en blund i sikte.
vid 5-snåret smsar jag pappa.
D; "gah! jag HATAR att inte kunna sova! (..) blabla"
*10min senare*
P; jag kan "glädja" dig med att sen kl 24 leker jag torktumlare i min säng o varje halvvarv gör ont ;-( M ligger aningslös i Mias rum o snarkar utan bekymer... :P   prata om orättvist ;->"
D; jag skickar tillbaka ngt i stil med "hahaha" och ifall det var hans skruttiga rygg med klämd nerv som spökade"
P; (...)ryggen och axeln protesterar mest som oftast... (...)måste nu efter en voltaren försöka svimma några timmar. vi hörs imorgon... idag väl !" 

haha pappa och min Ipod fick mig att överleva tiden kvar till mammas väckarklocka drog igång 06.15. då kunde jag hoppa upp och terra henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0