överraskningsfest !

gustav åker ju till frankrike i "ett tag" , den grisen. så jag & hans syrra tänkte fixa ihop en överraskningsfest för honom. sagt och gjort. tjuvkik i almenackan, inhackning på mail, rotning i arkiven, kopiering av nummer från tlfnen och - svupp skickade vi iväg mass-sms till alla hans nära och kära vänner.
som vi då igår samlade ihop i pappas hus (som jag föriövrigt skickade bort till enköping, lr vare nu var) ,.
18pers står och gömmer sig i rummet brevid mitt, varav 3st i min garderob, en under sängen och några utanför mitt fönster.
väl hemma hos mig ska jag hålla minen och huset ska vara tyst, han är hungrig och ville äta. fick lite problem med att förklara varför kylen var FULLPROPPAD med öl, cider och systemet-kassar.
åt framför tvn.. skynda skynda! han hittade ngt roligt mr.Bean. smsade med folket i huset, vi alla började bli lite otåliga. när han ätit lite började han må bättre, tack&lov.
så dryga 40min efter att han kom in genom min dörr låg han nu i min säng. drog av honom  tjocktröja och tshirt, sen stormade hans lillasyrra in och "ah, vad gör ni" (lr ja, ngt i den stilen iaf). kort därefter hoppade ALLA fram. HAHAHAH OMG har nog ALDRIG sätt ngn så chockad ! nutte, tog år innan han hade samlat sig! :O
sen tog vi fram tårta och gav honom ett album som vi alla bidragit med bilder och citat till. sen vart det party, vilken kaoskväll  !  haha stört rolig!
....dock vare någon som skickade hit min lillebror. hm -.- 
shit sms av pappa, dem kmr snart hem. STÄDA!
redan packad ihop 5st kassar med tomflaskor och burkar. ih.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahahah, fan vad kul den överraskningen verkade! Han måste blivit jätte glad :D

2009-11-21 @ 15:05:57
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: amanda

hejhej. allt bra idag ? kram!

2009-11-21 @ 15:40:15
URL: http://fannyamandaa.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Haha, ja precis ;P

Tack så mycket! :D

2009-11-21 @ 16:41:49
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv; Haha, ja jag förstår det :D Måste testa det på någon av mina vänner sen :D

2009-11-22 @ 00:26:13
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ahaaaa, härligt! ;)

I frankrike i ett halvår? oj, är han dukitg på franska?

Ne, jag har varit på bröllop och efterfesten på den sitter idag så jag ska bara ta det lugnt. haha, ;-)

2009-11-22 @ 11:26:26
URL: http://iceconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0