nattetidte

verkar som att ngn eller ngt har inte gillar att jag fixar te mitt i natten.
nej för först lägger jag ner en te-påse, vald med omsorg, i koppen. greppar vattenkokaren och märker då att tepåsen är tom. vad hände där, hur kan den vara tom?
gör ett nytt val - blir en annan s´mak nu bara för det.
häller upp vattnet i ett stort tjockt glas. och vad händer, jo, POFF, och hela glaset ligger i 73bidar och mitt te rinner ner över bortet och ner på golvet.
hundrarna kmr springandes illa kvickt och undrar vad fasen jag håller på med. hehe. tror jag är lite trött också, för honungen la jag breve "koppen", på bortet. ska ju vara i glaset din dummer.
det får bli jouice istället.


klurig drick det där. te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0