matte !

konstig dag idag. eller vet inte ens vart den blev av, försökte sova lite på morgonen men skolan kom ivägen, var påväg till den men nästan där vände jag. även om jag borde varit där för att få närvaro, kände jag att jag aldrig hade kunnat varit närvarande, hehe, fyndigt ordval där! ;)
somnade iaf mellan 16-18. YES.



ojoj. hjärnan är inte på topp. haha
men pappa har suttit här i timmar och försökt dunka in lite matte i mitt huvud, baara i förebyggande syfte ..
..inför provet imrogn.. ish.
så dålig är jag väl ändå inte?!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

visst är det kul? XD man får verkligen upp humöret av det! :D

2009-11-17 @ 23:31:19
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0