heldag, minsann !

tjollahooopp!
precis kollat klart på "män som hatar kvinnor", shit vad lång den var, men ganska bra då! ;)
idag hare varit lite av en fullspäckad dag.
först doktorn med pappa, det gick bra. skönt. sen till skolan, visar till v-by och handla kläder till farfar, sen handla jouice och mat. vi dricker jouice som om det hade värde av syre i det här huset. otroligt! gott. :D
vidare till blackebergsskola, som för i övrigt var sjukt svår att hitta. gick helt åt skogen men en rökande tant hjälpte mig tillbaka på rätt spår (tillbaka? var jag ens på rätt spår innan?)
A:s lillasyrra hade uppvisning av ngt slag, där dem sjöng och spelade. helt OTROLIGT bra! min haka är typ tappad och förlorad. shit! grymtgrymtgrymt!
imrogn äre fredag, börjar nalkas helg, hihi.
justeja, jag vill ha te. men vi glömde köpa honung. utan honung gåre bara inte att dricka te! så nehepps. icke! :(

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Ja, verkligen! :D

Vad ska du göra i helgen? :)

2009-11-27 @ 11:12:28
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: hihi tack själv! :*

2009-11-27 @ 12:44:04
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0