fyllenatt

ohhoj.
det är kul det där med biljard! jag ägde minsann på det igår, ha! oanade talanger på den!
nejmen det gick asbra i början, sen öppnades våra ögon för baren och plötsligt flög de små bollarna all världens väg!  men roligt vare !

lite roligt, alla som varit ute och supit till lite tar skydd hos pappa nattetid. stackarn, alla tror att man kan lura honom, och yes ofta gåre.

jag & herrn här breve ramlade hem inatt, ngn timme senare fumlar även min lillebror sig in genom dörren, en timme efter det vinglar ett 4e fyllo hem i form av en finsk ngt-relaterat-till-släckten-besökare-från-finland genom samma dörr. haha !


synd bara att helgen är slut om några timmar och det blir till att ladda inför skolan. buh.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Haha okej:D



Vad gör du? :)

2009-11-15 @ 21:42:07
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hehehe, ja visst är hon fiiin? ^^



hehe, jo jag vet..XD hon har frågat också vad det är som är så läskigt med att ringa henne och jag tyckte att jag hade världens bästa svar "du svarar ju!" hahaha! XD

Tycker fan att det är jobbigt nog att ringa och störa mina kompisar liksom..XD

2009-11-16 @ 01:20:42
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

hehehe ja..XD hon sa det också "det är klart att jag svarar om du ringer, är inte det hela grejjen med telefoner?" hahaha! XD men jag har hellre att hon ser att jag har ringt och hon ringer upp mig. På så sätt har hon ringt tillbaka när hon känner att hon har tid och jag stör henne inte lika mycket. :) Fin teori va? XD hahaha!

2009-11-16 @ 14:34:23
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0