buljong och män!

sitter här i min säng hos pappa. nygjord varm biljong i ett stort glas, som jag endast hååller i med två fingertoppar av vänster hand, samt stödjer mot överdelen av stortån på höger fot. låter smart va? det är ju så varmt och tålamod har jag inte och glaset saknar öra, så what to do? ihi.
sitter framför tvn och väntar på 2 ½ man ska dra igång på 3an om ... NU!!? :O
..nä hade kollat fel, om 5min. bah. då lär ju min värmande buljong vara schluuuutt!
detaljerat inlägg. grönsaksbuljong btw! gjorde en fiskbuljong-tabbe mitt i natten härom..natten buuurrpp..!
se när pappa går förbi min dörr inatt då ?



trött.
nu äre 1min kvar och min buljong är KVAR! shiiiieeeet :)
ciao!½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0