bah.

sitter i skolan, blev skön promenad hit. innan filosofin satte sprutt på huvude, som nu har slagit knut !

inatt var inge kul, trots att jag somnade i några timmar. vaknade och for upp till sittande läge. drömde och tänkte på träningen, friidrotten. jag saknar det, isch.
det var mitt liv, jag ägnade 110% åt det där himla .. grr. och så bara drogs det bort från mig, poff. mitt liv bara försvann under mina fötter. det var inte roligt och nu har det gått ettt år. försöker hitta ett lugn som säger att det är skönt att bara vara, att inte springa runt mellan pass och träningar, skola och plugg. banga in i mitt huvud att jag har ett nytt liv nu, bättre. eller likxom, ett nytt kapitel., nystart. bläddrat blad, det behövdes, var på tiden.
men jag hittar det inte..

sms! älskling är i stan och imorgon blire danmark för honom. ihi. kan han aldrig hålla sig i sverige? -.-
jag vill hem och bada ! få kroppen att slappna av lite i kokhett vatten! julafton om 1månad jue, börjar ju bli kaaaaaallt ute ! buurrrr !

nu är das rastas over. lets fortsätta lyssna på lite hjärnmassage, inte. haha filosofi är roligt, men nu börjar det snurra lite för mkt !


Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha! Det låter ju faktiskt lite mysigt. :)

Jag sitter och dricker ett glas obóy, höhö ;)

2009-11-24 @ 15:31:24
URL: http://iceconic.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja, jag måste ta och köpa det! ;-)

2009-11-24 @ 21:10:15
URL: http://iceconic.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Haha precis ;D

2009-11-24 @ 22:37:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0