akuten.

.. allt bra måste ju inte sluta bra.
helgen avr planerad. den skulle bli bra. fredagen började lite halvknackigt, men jag stod på bena.
kvällen blev lite värre. och mamma kom och hämtade hem mig på kvällen. hög feber och massa annat skrutt.
lördagen låg jag i sängen hela dagen vilket slutade på akuten.
insatt i ett desinfekterat rum, alla som kom in var tvungna att ha mask för munnen. även jag.
så där satt man, kände sig inte alls som ett spöke..

var arg och ville springa därifrån. kom hem natten till första november. tack&lov.
..det var inte svinis. peeew.
vad var det då?
ja, det vet dem inte.
neheee.
alltid ska det vara ngt. men jag är glad att bara få vara hemma igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0