vatten & laxeringsmedel

helt sjukt hur min mage håller på absurt. onödigt och gah, galet sjukt är ordet. pfff.
sen i fredags, tror jag. har jag legat på badrumsgolvet i omgångar, men samanlagt i över 17,5h.
yes ni såg rätt ÖVER 17,5h(!!) SJUTTON OCH EN HALV TIMME! SICKNESS!
igårkväll startade det vid 6, några timmar senare kom amanda med lite medicins hjälp. men my ass, vad hjälpte det?
1 påse var Ok, 3 var MAX, ...jag har 12(!!) i mig.
har nog aldrig känns mig så förskräcklig i någons sällskap. min nakna kropp täckt i blod och bokstavligt talat liggandes i mina egna spyor.. skratta åt kaoset, vad gör man?

följde med henne till skolan på morgonen, under hennes lektion fick jag äääääntliiigeeen tag på doktorn!
förmodligen en grov förstoppning högt upp i tarmen. så idag blire till att leva på mängder av vatten och desto mer laxeringsmedlen. nice. fuck this crap. 

sitter just nu med ett glas breve mig, försökt blandat i lite saft för att över huvud taget kunna få ner skiten. + att jag är full av all vätska jag försökt få i mig.... v

...tror aldrig jag haft såhär ont o magen förr..

Kommentarer
Postat av: saga

fy fan!!>< krya på dig tjejen!!<33

2009-05-12 @ 16:57:51
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: elin

<3333333

2009-05-12 @ 21:07:27
URL: http://trampoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0