true.

nu äre kaos igen. inte lite rolighets kaos här inte, nej nu äre kaos for real! .
och jag slarvar med mitt matschema. not good. 

,men idag fick jag ett konstanterande , så nu äre så. punkt. mihi, love. 



pappa mår bra, det gör mig glad. jag har sagt fel, han är på sicilien, och han smsar; 

"Krockon här. .  vi är just nu 'Lady o lufsen' . . . vår saga är sann . . .true"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

idag kom E förbi och jag klippte hennes hår, vääärsta ROCK N' ROLL BABY, på den frissan!! ;) 
att se henne nu efter huuundra år var inget man säger nej till i första taget! åh<3

Kommentarer
Postat av: rock'n'roll-bruden

<3!

2009-05-10 @ 16:12:13
URL: http://trampoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0