the party is started!

the party is ON!



halleluleja, vilket drag det 'är på kvällarna nu, sliten och nött, men ack så kul .. oftast.


you know Im sorry. men nu har jag blivit ställd mot väggen och dumförklarad så många gånger, att det börjar kännas lite överdrivet.
´jag kanske inte är den smartaste i världen, men ngn måtta får det allt vara på det hela. jag är inte så känslokall som du verkar få det att låta, jag bryr mig. annars skulle jag aldrig bett om ursäkt. jag skulle aldrig må såhär dåligt eller försöka prata med dig. jag skulle aldrig säga att jag var ledsen om jag inte var det, om jag inte menade det. men det gör jag. men du bara skrattar och om och om igen talar om hur dum och osmart jag är.

ska det verkligen behöva vara såhär svårt ?


Kommentarer
Postat av: saga

fan!!jag blev alldeles jävla glad när jag läste rubriken å såg bilderna under!!som energi fylld, ville dela med mig av de å hoppas du känner de samma!!ROCK ON,SCREAM AND SHOUT, LIFE IS YOURS!!xD<33

2009-05-16 @ 09:39:10
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: dedde

till saga;

jaaaaaaaaaaaaaaaa, nu sprudlar vi energi och livsglädje! WOHOOOOOOOOO BABY!

2009-05-16 @ 16:41:16
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0