skiiivaahaaa

uuhuuuua, sämsta natten ever! världens mardröm, jag drömmer aldirg mardrömmar! somnade runt 1-2 vaknade kl 3 helt kallsvettig och liggandes vid fotknölen och bara slå allt avd jag kunde!  sen vågade jag inte somna om. 
går upp halv 8 och tar några steg ner till pappa. 1h senare kmr amanda in stormandes!
hon sätter sig vid pappas dator och pluggar - jag lägger mig på pappas säng och sover!
2h senare vare upp upp upp, duscha och ivääääg till skolan! a följde med och satte sig och plugga, haha ..
mot v-by, leta blodbuss för fulla muggar. ush trodde nästan attd et var jag som lämnat blod när jag reste mig upp bland alla stuckna armar och påsar med sitt röda tröga innehåll i. brrr..

handla mat för hennes vandring och hoppa på bussen hem, intressant va? ;)
väl hemma förösker hon panikskriva klart ett arbete, packa och jag försöker göra mackaroner till henne, haha, sjukt svårt det där !
nästintill matar henne, när hon 2sek senare springer till bussen. där står jag i ett öde hus, som inte är mitt.
efter för många försök att få på tv och komma in på nätet, ger jag upp och lägger mig i soffan. vaknar av ett tlfn samtal, amanda glömde bifoga filerna..... suck... typiskt! :P
hem, duscha, fixa mackor till henne, och åka till hennes dykskola. segkorven tar hundra år på sig innan hon ens kmr på tanken att byta om. hittar cider i kylskået och snabbar oss med att måla på maskar, för att sedan spela lite tv-spel, som jag för i övrigt ÄGDE på! hihi !
försökte lotsa fram linda, sen gick vi. shit vad vi gick, utan jackor med vattenfärg i ansiktet i regnet, ja ni förstår ju själva.
men grisen kmr på när vi är framme att hon... bampabam.. GLÖMDE LÄGGET! asså vafasen! sprang hela vägen tillbaka, hämtaa det förbaskade lägget och sen tillbaka igen.

inne vare ös, .. !

idag drog hon iväg lite försiktigt på vandringen och där står jag än en gång i ett öde hus som inet är mitt. vaknar äne n gång av ett samtal om att hon glömt vattna blommorna hos grannen, så där går jag in i ett främmande hus och vattnar blommorna. DESSUTOM var typ hälften av dem låtsasblommor, som jag först märkte efter vattningen ..  hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0