sjukhus.

golvet mitt kära hem, fick mamma att panika och pappa att ringa sjukhuset.
in the middle of the night satt jag på en brits på st: görans.      bad så innerligt om att få åka hem, tog ngn timme och jag lyckades nästan, men icke. inlagd och sur som fan avr jag. 
kom upp till min säng runt 3, nya prover och i med dropp. kmr inte ihåg så mkt från uppvaknandet mer än lite tester. sen fick jag 1L äckeldricka att dricka upp. haha snygga grimarser mellan klunkarna. där skulle man varit framme med multikortsinställning på kameran så hade vi fått ett snyggt bildspel.
söndagen var rena tortyren, ush. helg segar ned det så innerligt på sjukhus och jag höll på att gå i taket av intetvetande och en enorm vilja att bara komma därifrån.
mittt på dagen gick jag ut till vardagsrummet och kollade lite repris från melodifestivalen, diskuterade progremmet med en äldre farbror. på kvällen vare film, "deja vu" (med en himla massa apluppar över orden som jag itne vet vart dem ska sitta.) sen runt ett gick jag och la mig. min snarkande granne gjorde mig sömnlös och vid 06.30 drog dem ur proppet som typ jälv hade fått en propp, hehe.
så sa de att de helt nog ville att jag skulle stanna, men frågade om jag kunde tänka mig det. "nej". "jag ska hem". så de släppte mig, dock på "egen risk". vilket de aldrig skulle gått med på, för nu ligger jag här och spyr igen. nu är jag trött på det, men what to do? 
aja det blir nog bra snart..


Kommentarer
Postat av: saga

men hjälp denise!!vad har hänt?!?!?:'O<3

2009-05-18 @ 18:30:56
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: dedde

till saga;

jaduhuuu. min jäkla tarm krånglar .. :P <3

2009-05-19 @ 17:29:50
URL: http://backtolife.blogg.se/
Postat av: saga

nej fy faaan>< cheeses!krya på dig!!<333:)

2009-05-19 @ 20:01:53
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0