schema

snart åker han, eller dem! himla sri Lanka. jag vill också följa med, men icke! taskigt :P 

 ff i en vecka, tomt i en vecka, öde i en vecka, ensamt i en vecka (eller förhoppningsvis inte heeelt ensam hela tiden). en veckas matschema är färdigskrivet. om jag är ensam måste det följas, annars nyper jag mig själv i armen och säger; fyyyyy! hehe . 



det här blir kul , skönt :)   hoppas jag! :) 

imorgon börjar dagen med återbesök på das löwas, sen vidare till tandis. nu har jag att göra, ringa jehovas vittnen en gång för alla samt leta kläder till några skivor som börjar närma sig med lååånga jätte steg! 

A är hemma nu också, tuuuuur för henne det! jag ska minsann höra allt!! ;) mohaha . 


haha märks det att jag har lite tråkigt här borta? total nonsens skrivning!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0