fan.

tillbaka från besöket på enheten. -1 steg, fan. godkänd förklaring dock, tack&lov.   besvikelse.
jag var ärlig, du började gråta. sen bråka.
där fick jag sitta med skuldkänslor och samvete över mina åsikter, mina ord. skulle varit tyst., att jag aldrig lär mig..

stämmingen efter var som väntat, spänt. mer tårar sipprandes ned för dina kinder, tillsägelser och för min del - skamm.
genom att berätta hur det varit och är - fick jag dig att framstå som världens sämsta, sa du.
skulle jag ljugit? låtsas? sagt att allt var bra, när du samtidigt satt och sa att det gått dåligt. dubbelmoral, vad vill du att jag ska göra, vad vill du att jag ska säga - vad vill du höra, vad vill du se?
kan du inte stå för dina ord, agera för dina handlingar, acceptera dina problem?

än en gång är det jag som får ställa saker och ting till rätta, än en gång är det jag som får dra upp byxorna och ställa mig på mina bara knän, en än gång är det jag som får säga förlåt.

bråk, mera bråk. konsekvenser?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0