back on thaaa flooor. yack.

golvet, över 7,5h.. nästan 8h..
snart spyr jag på mig själv. eller juste, vad vare jag precis gjorde?
såg värlen ur ett annat perspektiv, nerifrån.
ushaaaaabuuuushaaa.

nu dunstar vi det här och går vidare till imorgon.
lite drygt, men vad gör man. shit happends.

jag har lyckats sätta på tvättmaskinen för första gången i mitt liv, imponeeerad över mig själv, må jag säga. hör hur den så fint snurrar runt i rummet breve, vågar man somna nu i hopp om att inte vakna i ett bubbelbad bestående av hela huset? hehe.

nu är jag trött och imrogn ska jag sova.
toooo coool foooor schooool, så att säga. ingen skola för mig imrogn. nu ska jag sova fram till 3.. för då måste jag gå upp! precis mailat rektorn, inte bra. men thats life. sova sova sova, min kropp darrar, detta kan inte bli bra.
men imrogn äre ny dag , då ska jag inte äta soppa. haha. bra att ngn ens överhuvudtaget förstår vad jag skriver. för trött för sånthär. :P

sms, fint. sovaaahaa.a trött trött trött. splutt. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0