youga

ojojoj en sån dag..  njedå.
åkte hemifrån vid 14.30, glömde min vägbeskrivning så fick vända och hämta den. mot busseeeen! 
mamma har anmält mig på ngt himla medicinsk youga, som ligger helt åt tjotaheiti! 500m ifrån gärdet, typ..

jag som knappt hittar till sätra, huuur ska jag hitta dit?    vanka hit och vaka dit, tappade bort mig på centralen, så himla stort jue !  hittade tillslutoch rätt som det var ropade stations-texten "nästa gärdet" , braa.
sen skulle man upp åt rätt håll också, 50% chans och vart går man?  tillslut kmr jag iaf upp där jag ska, men även där äre 50% chans att gå rätt/fel. självklart går jag åt fel håll, och sen får jag veta att de inte tar kort, så leta rätt på en bankomat där.. hittade iaf en BANK sen, med en bankomat.  sen vände jag håll, gick fel ännu en gång. sen stod jag och plingade på där jag trodde var rätt, bvilket det också var... ,,bortsätt från att ingången var på baksidan!!!
väl inne, kl är nu 4, får jag veta att det är framflyttat så det börjar alltså inte förrän 16.30.
efter ett atg säger iaf den där läraren till att "rummet är klart", jag coh en till tjej stetr oss där, helt nedsläckt och med några ljus. som en bäbis blir man sen tillsagd att lägga sig ned och blunda.
sen kmr 2 till tjejer och lektionen börjar, 1,5h är den. och man får inte öppna ögonen en ända gång under hela "passet". youga är säkert jätte bra, men lite för segt för mig..
hemma igen 19.30, som sagt.. seeegt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0