trash.

trött dag igår, såg två av allting. ushit ofräsh, bättre dar har jag allt upplevt. som gårdagen tillexempelt!
pappa ringde mig klockan 6 på morgonen och sen var det kört. vägrade gå upp ur sängen förrän kl8 iaf, eller ner kasnke man säger, iaf näre gäller min säng som kort och gott sitter i taket. hah.
pappa vägrade gå ur sängen hos M förrän ngt innan elva, då han var hemma. gosh, han var rätt arg, blev utskickad och folk kom för att kolla på huset. sålt, köpt. punkt. igen.
 på kvällen vare wallander och jag såg fortfarande dubbelt, svårt näre är sånt där deckarprogram också. så jag sota den för sängen. 

träffade pappo idag, så det var lugnare, ahn ahr nog sovit ikapp lite nu. tack&lov. vilket jag orkså fick göra, halv9 vare bästa jag kunde åstakomma imorse, innan jag gick ner och kollade film! =)
i samma tempo har denna dag fortsatt, dvs. 0.
men har ääääääntliiigen fått ett samtal med A, som äääääntliiiiigeeen är hemma! mitt öra är ditt öra ikväll, sparar det andra till imrogn ! ;)




andra dan är aldrig bra..,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0