punkt. punkt.

tisdag. upp och brum till enheten. första gången på en månad. hade gått så sjukt bra, hon var förvånad, hakan i golvet, stolt. tack. hon tog tillbaka att hon undermenat sagt att jag inte skulle klara det, jag var för sjuk. nu tror hon att jag är en av de få, ytters få, som faktiskt skulle kunna lyckas. skönt. jag vet att jag kan, jag kan ju, ja.

till stadium och elgiganten med mamma, hjälm till mig och mobil till mamma, jag fick hennes gamla, yeah.
ner till pappa, äta middag och sen upp till mamma igen. gå och möta amanda, gick om henne, för att hon tog bilen.. suck.
gjorde en makeover på henne till, tro det eller ej, fjortis. haha, så snygg. lilla vän, akta dig. haha^^
träffade M påväg in från bussen, sällskapa under paraplyet, han hade varit på körskolegrej, bara massa gamla gubbar där sas det.

punkt. punkt. en dag i taget. kontrollen börjar avta, detsamma gäller mitt grepp, dubbelmoral. som allting annat, som vanligt helt enkelt. ush.

Kommentarer
Postat av: nicole

Du kan! Du är den enda som skulle kunna lyckas med att bli frisk helt själv, och jag håller alla tummar jag har! Men imorn får du hålla tummarna för mig, klockan elva...



2009-03-31 @ 22:36:32
Postat av: dedde

2009-04-01 @ 17:07:44
URL: http://backtolife.blogg.se/
Postat av: dedde

till nicole;

DU TOG KÖRKORT VA?????? RIIIIIGHHHT???! GRATTIOOOOOS ISF SÅ JÄVLA BRA!

2009-04-01 @ 17:08:42
URL: http://backtolife.blogg.se/
Postat av: nicole

JA DET GJORDE JAG!!!!!!!!!!!!! Och nu är det taget!!!!!!!! :D:D:D

2009-04-01 @ 17:20:13
Postat av: nicole

JAAAAAAAAAA det gjorde jag!! Jga har tagit körkort idaaaaaaag!!!

2009-04-01 @ 17:21:50
Postat av: Anonym

och allt skickas dubbelt:P hehe

2009-04-01 @ 17:22:21
Postat av: dedde

till nicole;

WIIIIIIIIIIIIIIIE CONGRATZZZZ!! =D

2009-04-02 @ 14:42:21
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0