no more?

ingen mer friidrott. är det sant? fan vad jag hatar mig själv för att jag förstört och hindra mig göra det jag älskar. men jag menar, aldrig mer? inte ens när jag är helt helt helt ultra fris? kmr jag ens bli det? , ja, klart jag ska, 100%, om det går. det gör det väl? 
men ändå.. hejdå simning, hejdå fortboll, hejdå.....      friidrott. 
himla blajj, vad man gör. ska jag sitta hemma som en annan degklump och mönstra mina egna pass? kmr det gå bättre tror ni? iih. jag får ju göra som jag vill, eller hur. men jag vet att det inte är värt att chansa, jag vet ju det. men säg inte nej, säg kasnke. låt mig få hoppas lite till, lite längre. eller det göre samma, spräng ballongen med en nål, ett snabbt litet stick bara, innan den flyger upp i oändlighetens himmel och spricket av trycket. 



men hallå, inget mer... ?



Kommentarer
Postat av: Domino-H

Dedde du är grym, du är så stark! Jag tror inte på ett "nej", jag litar på ett kanske! Om du fortsätter att kämpa som du gär tror jag att du kommer att klara det! <3

2009-03-06 @ 00:09:39
Postat av: dedde

aaw, tack sweet ! :) <3

2009-03-06 @ 10:09:14
URL: http://backtolife.blogg.se/
Postat av: Elin

Vet hur det känns!!!

Själv levde jag för att dansa, men kommer aldrig kunna göra det på samma sätt igen. Det är en stor sorg men jag försöker tänka på att det finns så mycke annat jag kan göra nu när jag nästan är frisk och att det inte är värt att riskera och "trilla dit" igen.

Stor kram

2009-03-06 @ 11:03:46
Postat av: dedde

till elin;

skönt att höra att an inte är ensam ;)

nejmen, ja , du ha så rätt så :) ..

härligt att höra att du snart är frisk!

kramen !

2009-03-06 @ 15:48:08
URL: http://backtolife.blogg.se/
Postat av: saga

klart du kommer få börja friidrotta igen!:D lika säkert som att solen går upp varje morgon;)kämpa på, jag hejar!!

2009-03-07 @ 09:35:39
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: jensan!

HEJ DEDS!! DU har verkligen kämpat göörhårt! men så klart måste du kämpa ännu mer, å de vet jag att du kommer å göra för du är en riktig KÄMPE : ) friidrotten kommer alltid att finnas kvar för dej!! så ta den tid du behöver och känn inga krav. PUSSS tänker på dej<33

2009-03-07 @ 23:01:46
Postat av: dedde

till jensan;

aaw, tackl lilla söta :) jag vet att den alltid kmr finnas där.. (ett tag iaf ;)) det hänger väl mest på att jag ska fatta att det inte friidroten = livet.. if u know what I mean ;) tänker på dig med, tack! <3<3



till saga;

tack S! haha söt du rä, nu kör vi hårt !!! ;) <33

2009-03-08 @ 10:31:10
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0