naglar

jag fick spruttet idag och köpte lösnaglar. är så trött på att aldrig få mina egna naglar och/eller fingrar att se bra ut, eller bara läka. biter jag inte, drar jag. drar jag inte, biter jag. inte bra. men nu kan jag varken bita eller dra av naglarna. satte på dem med ett superlim man fick med, naglarna satt över allt, utom just på fingrarna. var helt handikappad där ett tag när alla var på. häxa numero uno, synd att det inte var haloween, skulle kunnat gått "bus eller godis", skrämt iväg alla ungar och bidragit med hjärtsnurpf på de äldre!
, kunde inte göra ett skrutt med de där långa naglarna. men åtgärdade det hela med att måla de svarta och fila ned dem ngn centimeter (skojjar inte, långa var dem). men fortfarande ovaant och sjukt otympligt. 

nu sitter jag här med datorn i knät, i ett öde hus. amanda sällskapade under film och vindruvor (och te såklart), men åkte hem för ett tag sen. 



bet time snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0