melodifestivalen vs. mode ?

satan vad skönt, vaknade inte förräns kl 9 imorse, DET mina vänner, var länge sen jag kunde sova till, men såååå skönt det var! =D

igår vare melodifestivalen med linda, bettan (and her girl)! det var myyyyyyyyys! =)
men den där nedra röstningen kan ju ta sig. seriöst , nu får man se bidragen 100ggr och rösta 1000ggr, bara för pengarnas skull. dagens samhälle, allt handlar om pengar och idial, mode kanske också står emd på listan?. 
"måste måste ha det senaste, oups där gick hela lönen till en sko, oj, mitt kontokort fick banta för en väska, nudlar resten av veckan - äh det vare värt, jag har iaf bästa ansiktscremen". 

sjjuuukt, och nu har det till och med smittat av sig/gått ut över melodifestivalen!! :O  

Kommentarer
Postat av: rebecka

hihi <3! kattungen denise

2009-03-08 @ 12:56:28
Postat av: dedde

meh, vadå kattunge ? -.- ;) <3<3

2009-03-08 @ 15:10:22
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0